FANDOM

Archer and Daniels in the Temporal Observatory (ENT Cold Front)

Темпоральна війна або Часова війна — війна, в якій основним засобом боротьби ворогуючих сторін є переміщення у минуле за допомогою машини часу сил та засобів для знешкодження ворога тим чи іншим способом.

Гіпотези

Тобто гіпотетично, коли буде освоєна технологія переміщення у часі ворогуючі сторони спробують використати її у своїх цілях, щоб стерти з історії свого ворога. Звісно це може призвести до відомого прадоксу дідуся а також невідомих перехресних парадоксів у зміненій реальності. Адже кожна із сторін буде змінювати минуле, щоб отримати перевагу у відправній точці.

Проте згідно концепції мультивсесвіту і наявності нескінченної кількості паралельних всесвітів, переміщення у минуле можливе і будь яка критична зміна в минулому, що б призвела до парадоксу у прямій часовій лінії автоматично усунеться наявністю нового паралельного всесвіту, куди й перемістяться спостерігачі у відправній точці.

Таким чином можлива ситуація, коли кожна із ворогуючих сторін створить свій паралельний всесвіт, де вона перемогла.

Дуркоморські роздуми

Вчені Дуркомор'я підозрюють, що факт існування колайдерів говорить про те, що ця війна вже йде...