FANDOM

Триєдинство

Галактична Рада також відома як Триєдинство — урядовий орган Галактики, спільнота високотехнологічних рас Мультивсесвіту в межах Чумацького Шляху. До Галактичної Ради входять по одному представнику від Мабогіанців, Ах-Яка-Краса та Рептилоїдів.

Звернення до людей Землі

Шановні земляни, від імені Галактичної Ради просимо вас співпрацювати з галактичною поліцією. Ваша планета Земля багато століть тому була незаконно окупована Рептилоїдидами. Центральне керівництво рептилоїдів на Zeta Reticuli погодилось виконати рішення Галактичної Ради та деокупувати вашу планету, проте військові-рептилоїди та правляча гібридна блакитнокровна еліта вашої планети оголосили про невизнання цього рішення.

Діяльність рептилоїдів на вашій планеті є незаконною, просимо вас допомогти виявити цих лускатих колаборантів. Для уникнення масових жертв серед цивільного населення, просимо вас вказати відомих вам рептилоїдів в урядах країн світу, публічних осіб, діячів науки, культури та мистецтв у цій статті: Ідентифіковані рептилоїди.

Також повідомляємо, що рептилоїди вашої планети використовують заборонені Галактичною Радою технології, а власне колайдери для спотворення часо-просторового континіуму, тому просимо усіх свідомих землян вказати відомі вам колайдери у цій статті: Колайдер — шлях у Безодню!

Галактична Рада

My Stepmother Is An Alien 51694 original