FANDOM

Антиколайдеристи
AntiCERN
Логотип

Абревіатура:

ACERN (AntiCERN)

Засновано:

1 жовтня 2008 року (неофіційно)
2030-ті роки (офіційно)

Тип:

Терористична організація і
науково-дослідний інститут

Штаб-квартира:

Стара: Варна, Болгарія
(знищена у 2008 році)
Нова: невідомо

Місце діяльності:

Земля
Паралельні всесвіти

Засновник та Лідер:

«Професор»

Веб-сайт:

anticern.ch

«Conserva ordinem, et ordo te conservabit!»
~ Зберігай порядок, і порядок збереже тебе!

Антиколайдеристи або Антицерністи — терористична організація, що поставила собі за мету боротьбу з організацією ЦЕРН, та бажає знищити існуючі колайдери та запобігти будівництву колайдерів у майбутньому, оскільки на їхню думку робота колайдерів руйнує часово-просторовий континіум і викликає часові парадокси.

Історія

Вперше згадка про цю організацію датується 1 жовтня 2008 року в Болгарії коли було розстріляно 800 демонстрантів та 12 000 заарештовано а організація «Антиколайдеристів» була повністю винищена. Вважається, що ця історична подія була офіційно стерта із історії.

Відомо, що організацію створила і очолює людина відома під псевдонімом «Професор», хто вона і звідки невідомо, проте є припущення, що це професор квантової фізики з 2123 року, що повернувся у минуле з метою запобігти певним подіям.

Оскільки знищити колайдери у 2008 році не вдалося, то «Професор» перемістився на 30 років в майбутнє і почав діяти обережно, тому 2030-х роках рух «Антиколайдеристів» виник знову спочатку вже як протест в середовищі науковців, що хотіли покласти край будівництву та використанню колайдерів, а дещо пізніше маргіналізувалася та скотилася до збройної боротьби з використанням вибухівки проти інфраструктури CERN та полюванні на її високопосадовців, звісно не без допомоги «Професора» з майбутнього.

Зупинка чи знищення колайдерів?

  • Радикальне крило антиколайдеристів вважає, що усі колайдери треба знищити будь якими засобами і нічого страшного не станеться, на їх думку часо-просторовий континіум почне відновлюваться та повертатись у початковий первинний стан.
  • Помірковане крило антиколайдеристів застерігає, що знищення працюючого колайдера може призвести до непередбачених наслідків і наполягає на поступовому технологічно-правильному вимкненні цих "пекельних пристроїв" а вже потім їх знищенні.

Музей антиколайдеристів

Super Collider Protest and Promotional Materials 4023507810 ccf550182e b

Промо Антиколайдеристів

Эффект Манделы или Подмена прошлого

Эффект Манделы или Подмена прошлого.

Пророцтво стертої колайдером цивілізації

Tropical Bleyage - Mala

Tropical Bleyage - Mala